środa, 5 stycznia 2011

Nareszcie czuje się lepiej ...

Dziękuje za słowa wsparcia i otuchy . Złe samopoczucie minęło , głowa już prawie nie boli , mogę jeść . Lekarz rodzinny wypisał mi skierowanie do gastrologa ale w moim miasteczku nie ma lekarza tej specjalności , trzeba szukać w Lublinie . Zarejestrowałam się do reumatologa w REUMEDZIE w Lublinie wizyta na kasę chorych 3 lutego .lekarz nazywa się Dr. Mazurek i prowadzi od 4 lata moją koleżankę ,która ma tak jak ja HCV i po nieudanej kuracji interferonem tez ma sarkoidozę , dodatkowo jeszcze choruje na krioglobulinemię . Myślę ,ze ten lekarz będzie najlepszy bo zna taki przypadek i nie będę musiała mu tłumaczyć wszytko od podstaw .
Trzymam w zanadrzu niespodziankę :) w grudniu udzieliłam wywiadu , ma się ukazać na portalu internetowym poświęconym zdrowiu :) Jeśli tylko portal ruszy zamieszczę stosowną informację na blogu , podobno około lutego będzie można go przeczytać .

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czekam z niecierpliwością na info o wywiadzie. Dobrze, że złe samopoczucie minęło. Może coś zjadłaś, co nie posłużyło wątrobie?

Anonimowy pisze...

Trzymaj się Edytko! Mam nadzieję, że to była tylko jakaś infekcja i będzie dobrze! Wszystkiego dobrego Ci życzę w nowym roku!
Cortina