czwartek, 17 lutego 2011

Jestem :)

Powodem mojej nieobecności była awaria u dostawcy internetu , ale już jestem z powrotem . U nas czas chorobowy , najpierw chorowała Natalka , teraz Dominika .Gorączka kaszel ból gardła i ból gardła . Byłam z najmłodszą córką u okulisty , bo mówiła ,że niewyraźnie widzi z tablicy . Okazało się ,że ma minus1,5 dioptri i musi nosić okulary . Wybrała sobie oprawki i optyk zrobił jej okularki . Ja wysłałam receptę i pieniądze do Niemiec na Quensyl i teraz czekam na przesyłkę . Ciekawa jestem jak będę się czuć po tym leku ? na razie walczę z przeziębieniem bo dzieci mnie zarazily .

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

W takim razie życzę wam dużo zdrowia. I żeby leki okazały się dla ciebie dobre.

Marta z Krakowa pisze...

Zdrowia życzę wszystkim , teraz taki okropny czas chorób i przeziębień , byle do wiosny , do słoneczka , ciepełka , zieleni :)

tajemnezapiski.blogspot.com pisze...

Życzę zdrówka, będę tu zaglądała.
Pozdrawiam.

tajemnezapiski.blogspot.com pisze...

Piękne są Twoje dzieci! Będą zdrowe! Byle do wiosny.
Nie wiem czy już pisałam Ci, że 23 marca idę do szpitala, będę leżała w Bydgoszczy.
Pozdrawiam serdecznie.
Baw60