piątek, 11 marca 2011

Quensyl dzien 11

Opiszę  swoje odczucia z początków brania tego leku . Najtrudniejsze były pierwsze dni , lek powodował u mnie duże problemy gastryczne ( Ból brzucha i  biegunka , metaliczny posmak w ustach , mdłości , zero apetytu ) Teraz jest już lepiej żołądek już się uspokoił, ale metaliczny posmak w ustach pozostał . Wygląda na to ,że mam kuracje odchudzająca gratis w pakiecie , bo schudłam już 4 kg . Nie powiem żeby to mnie martwiło bo przyda mi się zrzucić parę kg . Niestety jednak innych czyli dobrych efektów nie widać , stawy jak puchły tak puchną i bolą nadal . Reumatolog mówił ,ze trzeba trochę poczekać na efekty działania leku .
Z każdym dniem robi się coraz cieplej i bardzo mnie to cieszy , wiosna to najpiękniejsza pora roku taka optymistyczna :)Upiekłam super chleb dziś dodam fotkę jutro postaram się podzielić się przepisem .

3 komentarze:

martan pisze...

4 kg to sporo jak na tak krótki okres, mam nadzieję jednak że organizm się przyzwyczai, a przede wszystkim lek skutecznie zacznie działać.
Trzymam kciuki i pozdrawiam

Gośka pisze...

Chleb z ziarnami....mniam....uwielbiam:)

co do metalicznego posmaku w ustach to znalazłam taką informację w necie: "Posmak metalu może oznaczać zatrucie chromem lub... ciążę. Odczuwany jest też przez osoby z wysokim poziomem potasu we krwi, ale wówczas występuje razem z mrowieniem rąk i nóg. Gdy zaś towarzyszy mu suchość w ustach i biały nalot na języku, można podejrzewać drożdżakowe zapalenie jamy ustnej. Metaliczny posmak występuje też przy niedomaganiach układu pokarmowego, które spowodowane są złym wchłanianiem, oraz stosowaniu leków rozpuszczających kamienie żółciowe."

Zdrówka życzę:)
Nasza rada: Idź do lekarza – zleci serię badań, być może USG lub RTG jamy brzusznej z użyciem kontrast.

roxannahcv pisze...

Gosiu ja mam wysoki poziom potasu , poza tym to po Quensylu jest taki posmak . Ciąża absolutnie wykluczona ,z tego co pamiętam to jest do tego potrzebny jakiś Pan .A ja byłam jestem i będę sama !