niedziela, 14 sierpnia 2011

Wzorowy Pacjent :)

Gdyby była odznaka wzorowego pacjenta na pewno z taką wyszłabym do domu :) Dzięki Pomocy Fundacji TVN " Nie jesteś sam" mogłam kupować i przyjmować systematycznie potrzebne leki , unikałam ciężkostrawnych potraw , oczywiście od 11lat nie miałam kropli alkoholu w ustach , nie palę tez papierosów . Od pól roku biorę Quensyl , wszystko to razem plus moje pozytywne nastawienie ( nie ukrywam ,że modlę się codziennie o wyzdrowienie ) dało to ,że mam idealne wyniki , na USG nie ma zmian chorobowych , wygląda tak jakbym była zdrowa . Przemknęła mi myśl przez głowę ,że może właśnie u mnie zdarzył się cud i nastąpiło samowylecznie . Są takie przypadki kiedy pacjenci sami zwalczają HCV , lekarze nie wiedzą czemu tak się dzieje . Może akurat u mnie zdarzył się ten niewyobrażalny cud ? Dowiem się już niedługo , jak przyjdą wyniki z wiremii , którą pobrano w szpitalu . Trzymajcie kciuki :)
W szpitalu w Lublinie warunki pobytu są na luksusowym poziomie , sale dwuosobowe , przy każdej sali własna łazienka .



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nawet nie wiesz droga Edytko jak bardzo mnie ten wpis ucieszyl! czytam Twojego bloga prawie od poczatku i ogromnie sie wzruszylam czytajac te slowa, bo zycze Ci z calego serca zdrowia i wyleczenia! :-)

Barbara Bastamb pisze...

Jest super, wiele zdrowia Ci życzę..trzymam kciuki....pozdrawiam...

Anonimowy pisze...

To byłaby cudowna wiadomość:) Życzę ci z całego serca aby tak właśnie się stało.