niedziela, 6 stycznia 2013

Nowy Rok nowe nadzieje .

W tym roku planuje dalszą prace nad swoimi umiejętnościami krawieckimi , będę szyć i zanudzać Was swoimi wytworami . Od Wigili ciagną się za mną problemy ze zdrowiem . W wieczór wigilijny było wszytko jeszcze ok , ale Boże Narodzenie juz przywitałam z bólem głowy . W następny dzień ból glowy był nie do wytrzymania , nie mogłam nawet łyka wody wypić bo wszytko wymiotowałam . Skończyło się tym ,ze karetka zabrała mnie na Sor a dzieci zostały pod opieka sąsiadki . Jestem wymęczona bólem , nie mam juz pojęcia czy to wina mojego zdeformowanego kręgosłupa szyjnego , czy nadcisnienia , czy tez problemów gastrycznych . Trzeba będzie porobić porządne badania i znaleźć przyczynę mojego fatalnego samopoczucia . W tej chwili marze tylko o tym aby budzić się rano , bez bólu . najgorsze jest to ,że nie działają na niego leki , jedynie zastrzyk łagodzi i pozwala normalnie funkcjonować . Przetestowałam juz wszytko , łącznie z ziołami i masażami .tak po prostu nie da się żyć , jest to męczące i odbiera cała radość życia . Takie plany mam na nadchodzący rok zadbać bardziej o swoje zdrowie i kontynuować naukę krawiectwa. W wolnych chwilach uszyłam torebkę kotka tak na dobry początek .

6 komentarzy:

szwaczka z Portugalii pisze...

Edyto, powodzenia w realizacji planów. A przede wszystkim ZDROWIA.

Szyj, szyj...i zanudzaj. To dobrze robi. Nie tylko zanudzającemu.

Pozdrawiam cieplutko.

A kotek słodki. I podszewka mnie zachwyciła.

Ja mam hopla na punkcie podszewek. :)

Anonimowy pisze...

Witaj, próbowałaś na ten ból zażyć Solpadeine musującą? Cierpię na silne i częste bóle głowy i tylko ten lek mi pomaga.

Anonimowy pisze...

Napisałam wczoraj komentarz ale się nie wyświetla więc spróbuję drugi raz...Zażywałaś na ten ból głowy lek: Solpadeine musującą?
Sama cierpię na silne i częste bóle głowy i tylko ten lek mi pomaga. Dostępny bez recepty, koszt ok 12zł za 12 tabletek musujących.
Ta w normalnych tabletkach już tak dobrze nie działa.
Naprawdę polecam.

Anonimowy pisze...

witam, ja tak raczej offtopic :) jaki rozmiar ubrań noszą aktualnie córki?

Anonimowy pisze...

Pozdrawiam cieplutko:) Edytko życzę zdrowia:):)

roxannahcv pisze...

Dziękuje za podpowiedz z Z Solpadeiną znam ten lek ale niestety nie pomaga na mój ból głowy . Jak boli mnie od kręgosłupa to tylko zastrzyk pomaga a jak z ciśnienia to wtedy juz nic :(.