piątek, 7 października 2016

Jestem na minusie :))

Kurację zakończyłam ,wynik na wiremię jest ujemny . Dowiedziałam się o tym nie dawno . Czyli kuracja udała się . Jestem szczęśliwa ,że miałam takie szczęście i taką możliwość skorzystania z kuracji beziterferonowej . Teraz jeszcze w listopadzie mam USG kontrolne . Jeśli po pół roku po zakończeniu terapii  wirusa we krwi  nadal  nie będzie ,będę uważana za wyleczoną . Wypadałoby zmienić tytuł bloga bo już nie jestem Roxannahcv . :)Dziękuje czytelnikom bloga ,że trzymali za mnie kciuki . Nie jest to jednak koniec bloga ,bo mam zamiar nadal prowadzić zapiski ,fajnie się potem wraca do takich wspomnień .

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

To super wiadomość! Cieszę się razem z Tobą. Bardzo dawno tu nie zaglądałam, więc tym bardziej się cieszę, że u Ciebie idzie ku dobremu. Teraz może być już tylko lepiej! Tego się trzymaj!
Beti

Gośka pisze...

Jeju,co za świetna wiadomość!!! Bardzo się cieszę :):)

Anonimowy pisze...

Super, bardzo sie cieszę. Dbaj o siebie

Wiola pisze...

Looooooooooo!!!! Niesamowita wiadomość!!! Ściskam Cię i gratulacje! Oby i te ostatnie wyniki wyszły dobrze. Strasznie się cieszę :). Pozdrawiam ciepło :).

SzycieUli / UlaSewing pisze...

Ogromne gratulacje! niech już tak dobrze zostanie!

Anonimowy pisze...

Trzymam kciuki za dalsze dobre wiadomości:) Gosia

Anonimowy pisze...

przypadkiem wchodze a tu nie dosc, ze nowe posty to fantastyczne wiadomosci:)Gratulacje!!!
Absolutnie nie koncz bloga, jak sie miewaja Twoje dzieci? co gotujesz, szyjesz etc. Pisz bo masz swietny styl, bo babka z klasa z Ciebie:)
pozdrawiam, Ewka z Krakowa

MadamSyllaQ pisze...

Edytko rewelacja!!! Tak trzymaj! !!Podziwiam Cię w twej wytrwałości i uporze dążenia do celu. Jaką nadasz teraz nazwę bloga ? ;)

Anonimowy pisze...

nie znamy się ale bardzo się cieszę! zuzanka

ThimbleLady pisze...

Cóż za fantastyczna wiadomość!!! Trzymam z całych sił kciuki za całkowity powró do zdrowia! Posdrawiam serdecznie i czekam na kolejne wieści.