czwartek, 12 lipca 2012

Budowalny problem

Wczoraj odpadł mi ze ściany w kuchni duży kawałek tynku , akurat siedziałam szyjąc dla dziecka sukienkę . Przestraszyłam się tak ,że aż nie mogłam zasnąć , ciągle nasłuchiwałam czy coś dalej się nie dzieje . Jeszcze w maju zgłaszałam do TBS ,że po zimie zapadł się teren pod moim kuchennym oknem , na ścianie pogłębiły się rysy, a w piwnicy po prostu ściana się rozpada . Problem jest w tym ,że woda deszczowa nie odpływa rynnami tylko leci po ścianie jedną wielką struga wprost do okienka piwnicznego wprost pod moją kuchnię . TBS odpowiedział mi wtedy ,że to zabezpieczą , ale nic się nie zmieniło . W dziurze która powstała widać jak pęknięta jest ściana nośna kamienicy . Zgłosiłam rano w Urzędzie Miasta ,teraz czekam na to co dalej . Może w końcu ktoś podejmie jakoś decyzje zanim dojdzie do jakiegoś nieszczęścia .


5 komentarzy:

ivoncja pisze...

O la la, niezła dziura, i te spękania pod sufitem tez wyglądają niepokojąco... Mam nadzieję, że w końcu ktoś się tym zainteresuje.

MadamSyllaQ pisze...

Edytko to się nadaje do większego nagłośnienia,przecież każdy chce mieszkać bezpiecznie. Napisz do jakiegoś medium,nie wiem "Tvn uwaga", czy ekspres reporterów,zobaczysz zaraz się tym ktoś zainteresuje i ty będziesz spokojniejsza.

Anonimowy pisze...

Nie przesadzałabym z entuzjazmem co do zainteresowania mediów ogólnopolskich, ale lokalnych już tak.

ThimbleLady pisze...

o matko to wygląda przerażająco!!! spore te pęknięcia

Anonimowy pisze...

o krczę ????