wtorek, 10 lipca 2012

Pled z bluz dresowych .

Skończyłam dziś szyć pled do którego uszycia wykorzystałam kawałki materiału dresowego , można w ten sposób zutylizować różne bluzy za małe lub z plamami . Mój pled jest w tonacji czarno białej plecy ma z bawełny 100% , w środku jest ocieplina . Kto szyje patchworki ten od razu zobaczy wszystkie błędy które popełniłam . Ciężko jest uszyć coś większego kiedy cały mój warsztat pracy to kawałek stołu kuchennego . Najtrudniej było mi pikować spodni materiał nie wyszedł mi idealnie w wielu miejscach pomarszczył się . Człowiek uczy się na błędach przy następnej pracy będę wiedziała już jak szyć aby temu zapobiec . Teraz mam więcej czasu na szycie , bo niestety nie przedłużyli mi umowy zlecenia w banku .Na razie nie mam pracy ale jestem dobrej myśli ,że wkrótce coś znajdę .

1 komentarz:

ivoncja pisze...

Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Trzymam mocno kciuki, żebyś znalazła kolejną pracę- lżejszą.
Pled jak zwykle pomysłowy- u Ciebie nic się nie ma prawa zmarnować. :)